Sider


torsdag den 21. juni 2012

Ny Give away er skudt i gang


Jeg har skudt endnu en give away i gang og temaet er endnu engang vintage/retro. Altmuligbog for piger fra 1955 indeholder mange brugbare idéer - også for drenge og deres mødre.
Jeg har også smidt 2 mønstre i puljen. Et 60´er Burda mønster i str. 38 og et Advance kjolemønster i str. 4 år.
Jeg trækker en vinder tirsdag den 10. juli.
For at deltage skal du skrive en kommentar OG være fast læser. Du må meget gerne linke, hvis du har lyst :-)

32 kommentarer:

  1. Åh endnu en lækker give away :)
    Jeg er klart med i puljen!

    SvarSlet
  2. Jeg skal da også være med! :)

    SvarSlet
  3. er faste læser og deltager meget gerne :)


    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Jeg er med og jeg laver lige et link....

    : )

    SvarSlet
  5. Sikke nogle lækre ting - jeg skal helt sikkert være med og er jo allerede fast læser.
    K.h. Christina

    SvarSlet
  6. Endnu en flot give-away :o) Den vil jeg gerne vinde...

    SvarSlet
  7. Sikke en fin giveaway!
    Lige noget for mig og min Solbjørg :).
    Jeg har meldt mig som fat læser, og lægger også lige dit billede/link i min sidebar, men det bliver nok først i aften.
    Kh maj

    SvarSlet
  8. Er følger, og kommenterer. Og satser på et Burda-mønster i retning Norge ;-)

    SvarSlet
  9. deltager, og håber jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  10. Årh wauw. Det er nogen fine gamle ting. Jeg XXX alt hvad jeg har :-)

    SvarSlet
  11. Skal da også se om man ikke kunne være så heldig denne gang:) Skøn give-away!

    SvarSlet
  12. Wauw jeg vil gerne være med:-) skøn blog du har!!!

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  14. Viola altså. Du er da for vild! Jeg er selvfølgelig på! KH Maria

    SvarSlet
  15. for en lekker give away, jeg er meget gerne med:)

    SvarSlet
  16. Jeg smider et lod i puljen.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  17. Sikke fin give away lige noget for mig. Håber meget jeg vinder.

    SvarSlet
  18. Jeg skal da helt sikkert også være med:D

    SvarSlet
  19. Krydser fingre og håber på at være den heldige vinder :o)

    SvarSlet
  20. lækkert lækkert, håber at være den heldige.
    Maiken

    SvarSlet
  21. Jeg vil også gerne være med...
    har lavet et link på min blog.

    kig endelig forbi....

    Ollumi-retrodesign.blogspot.dk

    SvarSlet
  22. Av for en skøn give-away du har skudt igang! Jeg er med! :)

    SvarSlet
  23. Jeg hopper i puljen og krydser fingre!!!

    SvarSlet
  24. iih nogle lækre sager - jeg her helt klart med på fin retro giveaway

    vh
    Margti fra Creative Tail
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg er med - og kig også gerne forbi min sommerlige giveaway :-)
    Kh. Heidi // pangfang

    SvarSlet
  26. retro cooool :)
    Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  27. Den give away kunne jeg godt eje, skøn og fantastisk :) smider lod i puljen.

    Go sommer

    SvarSlet
  28. Hov - hvorfor har jeg overset din Give Away!?! Jeg er med! Bli'r faster til august til en lille pige, så mon ikke også pigemønstrene kommer i brug ;o)

    SvarSlet
  29. Uha de mønstre er lækre! Er helt vild med de søde pigekjoler! Håber jeg vinder!!

    SvarSlet
  30. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet