Sider


torsdag den 6. februar 2014

Burda 1/2014 model 108


Jeeg måtte lige prøve at sy denne Burda model igen i et andet stof, fordi jeg var lidt spændt på at se, hvordan blusen så ville falde. Denne gang har jeg syet blusen i jersey og jeg må sige, at det fungerer meget bedre end almindelig bomuld (fast stof).
Blusen er MEGET hurtig at sy.

Denne model er mit januarbidrag i Christinas blogudfordring. Jeg er gået i gang med februars model, hvor jeg vil afprøve Peony mønstret fra Colette Pattern. Jeg er ret spændt på resultatet, for selve mønstret er jeg helt syg med.



13 kommentarer:

  1. Sikke en fed trøje! Den blev flot i jersey.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine. Ja den falder meget meget bedre i jersey.

      Slet
  2. Super flot. Selvom den anden også er fin, er det klart bedre i dette stof :-) kh M

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt sikkert, at den er meget bedre i jersey - det gør en verden til forskel. Og den er super behagelig at have på :-)
      Kh viola

      Slet
  3. Hvor er den flot, Viola - rigtig god pasform (og farve) til dig ;o)

    SvarSlet
  4. Tak skal du have Pia :-))
    Kh viola

    SvarSlet
  5. Den er blevet super flot Viola!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Glæder mig til at se al,t hvad du får lavet til krea weekend! skal du lave kjolen?

      Slet
  6. Den er super, sikke en god farve til dig. Og så må jeg lige sige at jeg elsker dine jeffrey Campbells ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! du er vist en kender. Jeg har selv kun lige fået øjnene op for det mærke. Jeg ledte efter et par sneakers, der ikke var for sports agtige at se på, og så fandt jeg dem her, og så til halv pris :-)

      Slet
  7. Hvor ser den flot ud til dig. Tror da at det er en model, som jeg også skal have afprøvet. Ser både flot og behagelig ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Judith! ja det skal du da, og den er hurtig syet med kun 4 dele :-)

      Slet
  8. Hvor er den bare blevet flot :)
    har fået klippet stoffet, men det tog en krig, tror jeg har fået valgt noget alt for levende stof. Når desværre ikke at sy den lige nu, Linus synes ikke lige mor skal sy :) Håber på at få lavet den i næste uge, nu er den da klippet.
    Men nøj jeg var forvirret over det mønsterark :)
    Håber den bliver god når den er færdig, måtte lige lave de nederste stykker lidt kortere, manglede lige 5-10 cm :( men sådan er det jo :)
    Er første gang jeg forsøger mig med noget til mig selv uden at have nogle at spørge, så er spændt på den :)
    KH Micha

    SvarSlet