Sider


torsdag den 26. juni 2014

Yeah ferie forude!

Tjuhej....jeg skulle liiige nå, at lave en sidste sommerkjole, inden vi skal til Frankrig. Mønstret er igen Sewaholics Saltspring. Og denne gang gik det væsentlig hurtigere, så nu er jeg da næsten ærgerlig over, at jeg ikke har planer (eller tid) til at lave en 3.
Jeg glæder mig helt vildt til sommerferien, som igen i år går til Frankrig. Først skal vi bo på en Campingplads i en hytte ved Castres (Sydfrankrig), så vi er tæt på min franske familie.
Dernæst kører vi videre til Montpellier, hvor vi har byttet bolig med en familie. Det er første gang, at vi prøver denne feriemodel, men jeg GLÆDER mig. Vi får lov til at bo i et hus med have og pool. Og bedst af alt, så undgår man alt det turistgejl. Det er da luksus! Fik jeg sagt, at jeg GLÆDER mig??!!
God Sommer!




11 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den skøn! Rigtig god ferie :-)

    SvarSlet
  2. Dejlig sommerkjole, god ferie i det franske.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  3. Den sommer kan da kun blive god med sådan en kjole😊

    SvarSlet
  4. Hvor ser du godt ud, Viola! Du ser bare fuldstændig sommerferie klar ud :-) kjolen er så fin og klær dig rigtig godt.
    God sommerferie. Jeg glæder mig til at høre meget mere om husbytning.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot! - rigtig god tur, det lyder virkeligt lækkert!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin og dejlig sommerlig - god ferie :)

    SvarSlet
  7. Sød kjole! Du må lave en 3'er :-) spændende med husbytning. Hvordan har I fundet den anden familie? Er det nogen I kender eller findes der hjemmesider hvor man får kontakten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine. Vi kender dem ikke, men har fundet dem og deres hus på Inter-vac homeexchange. Det koster 600 kr for et års abonnement og så er det muligt at bytte med hele verden, lange ferier og weekender mm. Der er rigtig mange boliger at vælge imellem. Den franske familie har inviteret os til frokost og så kører de. Jeg tror det bliver godt. Kh viola

      Slet
  8. Hej Viola
    Håber din ferie er gået godt... sikke stille her er blevet :)
    Håber ikke hverdagen er for hård :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Du er savnet på din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Micha. 1000 tak for din betænksomhed. Det har været hårdt, men jeg er tilbage....Knus

      Slet